De aller fleste har nå fått byttet ut gammelt utstyr fra Telenor og fått montert ny TV-dekoder, modem og trådløs router (WiFi). Telenor/montør vil ha dialog med de få som gjenstår. Styret er veldig tilfreds med at det virker som at alle er fornøyd og at denne delen av prosjektet har gått smertefritt og greit. Er det enkelte som har utfordringer med å få det nye utstyret til å fungere så er det Telenor sin kundeservice som er kontaktpunktet for å få hjelp (915 09 000 eller https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/). Styret sitter dessverre ikke på noe kunnskap eller tekniske tilganger for å hjelpe dere. 

Til de som lurer på når den nye pakken med 260 poeng trår i kraft, så skjer dette i løpet av februar måned. Inntil videre kan alle sammen fortsatt bruke de tildelte 120 poengene og velge fritt / endre på TV-kanaler så mye dere vil, når dere vil, på denne siden https://www.telenor.no/privat/mine-sider/ 

I løpet av februar (dere vil få et varsel) vil dere også kunne bruke tildelte 260 poeng til f.eks velge bort TV og få enda høyere hastighet på internett. 

Avtalen vår trår formelt i kraft 1. mars, mens utstyret ble overraskende levert før tiden da Telenor lykkes med å skaffe utstyr tidligere enn ventet.